Kolping - comunitate de formare, acțiune și întrajutorare

Invitație Adunarea Generală

Descarcă document – Invitatie Adunarea Generala 2015

————————————————————————————————————————————————————

Onoraţi conducători spirituali, stimați președinți,
dragi surori şi fraţi Kolping,

Vă invităm să luaţi parte la Adunarea Generală a Asociației Kolping România între 13 – 15 noiembrie 2015, la Caransebeș. Consiliul Director a decis organizarea de alegeri pentru următoarele funcții:

– praeses
– președinte
– vicepreședinte
– conducător de tineret

Ultimele alegeri au avut loc in Ivo in anul 2011 si 2014, atribuind un mandat pentru perioada 2011-2015 respectiv 2014-2015. Acest nou mandat urmează să fie de 4 ani, pentru perioada 2015-2019.

Consiliul Director Kolping România a lansat pentru anul 2015 ediţia a V-a a Campaniei ”Voluntarii Kolping în acțiune”. Cele mai bune acțiuni de voluntariat vor fi premiate în cadrul Adunării Generale.

Conform Art. 16 din Statutul Asociatiei Kolping România:
Fiecare organizaţie regională/diecezană care are în componenţă până la 100 de membri, are 2 delegaţi. Pentru un număr de 100-200 sunt 3 delegaţi, între 200-300 sunt 4 delegaţi, între 300-400 sunt 5 delegaţi ş.a.m.d. Fiecare Familie Kolping care nu aparţine nici unei structuri regionale/diecezane va avea 1 delegat în cadrul Adunării Generale. Fiecare delegat are dreptul la 1 vot.

Fiecărei dieceze îi revine sarcina numirii reprezentanţilor. Înscrierile se pot face până în data de 06 noiembrie a.c., orele 17.00.

Asociaţiile se vor adresa Secretariatelor Kolping de la nivel diecezan/regional:

Familiile Kolping din Alba-Făgăraș, Oradea și Satu Mare se vor anunța la Edit Tanczos.

Fiecare reprezentat va avea o delegaţie scrisă din partea Familiei Kolping sau din partea respectivei regiuni/dieceze. Mai jos se află un tabel cu situaţia achitării cotizaţiei pentru anul 2014 şi numărul de voturi care urmează să fie exprimate:

 

Nr. crt. Asociaţia SumaLei Membri Voturi/Delegaţi
1 Kolping Alba 10.134 1.013 12
2 Kolping Banat 13.564 1.364 15
3 Kolping Moldova 564 56 2
4 FK g-c Brasov 190 19 1
5 FK g-c Alba Iulia 150 15 1
6 FK Satu Mare 250 25 1
7 FK Taşnad 100 10 1
8 FK Oradea 200 20 1
TOTAL 25.152 2.522 34

 

În afară de cei 34 de delegaţi mai sunt aşteptaţi și alți 20 de reprezentanţi ai asociaţiilor diecezane/regionale, prioritate având cei care vor prezenta o acţiune de voluntariat înscrisă în concursul “Voluntarii Kolping în acţiune“.

Cazarea şi masa sunt asigurate, cheltuielile de transport urmând să fie suportate de către participanţi, Familia Kolping locală sau structura diecezană/regională.

 

Cu cele mai bune gânduri şi Lui Kolping Fidel!

 

Pr. Pall Antal                                               Ing. Daniela Bărbulescu
Praeses                                                      Preşedinte

 

 

Ing. Szabo Ioan                                         Eduard Dobre
Vicepreşedinte                                          Secretar

 

PS Se poate ramane în Caransebeș până duminică dimineața, 15.11.2015!

Descarcă ducument – Învitație Adunarea Generală 2015

————————————————————————————————————————————————————

Onoraţi conducători spirituali, stimați președinți,
dragi surori şi fraţi Kolping,

In cadrul Adunării Generale a Asociației Kolping România din 13 – 14 noiembrie 2015, din Caransebeș, în conformitate cu Statutul asociației, Consiliul Director a decis organizarea de alegeri pentru următoarele funcții:
– praeses
– președinte
– vicepreședinte
– conducător de tineret

Acest mandat va fi unul de 4 ani, pentru legislatura 2015-2019.

In vederea depunerii candidaturii pentru funcția de președinte, vicepreședinte și de conducător de tineret, Consiliul Director a stabilit următorul profil al cerințelor:

  • membru Kolping
  • catolic
  • vorbitor de engleză și/sau germană (maghiara reprezintă un avantaj)
  • recomandare din partea unui praeses sau a asociației din care face parte
  • cunoștinte în munca de asociație, management ( experienţă )
  • disponibilitate de a călători

Pentru funcția de praeses este nevoie de recomandarea Episcopului locului ( adică din dieceza din care face parte )

Până la data de 06 noiembrie orele 17.00, sunt solicitate actele de mai sus pentru candidaturi ( adică recomandarea Episcopului locului pentru praeses, recomandarea unui praeses sau a unei asociaţii pentru preşedinte, vicepreședinte şi conducător de tineret ). În cadrul Consiliului Director din data de 13 noiembrie, între orele 14.00 şi 17.00, aceste candidaturi vor fi luate în discuţie şi analizate. Înainte de alegeri este de dorit să aibă loc o discuție a candidaților cu membrii Consiliului Director.

Candidaturile se pot trimite la adresa: str. Petofi Sandor, nr. 27 Brașov.

În numele Consiliului Director,

Eduard Dobre
Secretar

Descarcă document – Candidaturi 2015